D 6. okt holder vi året sidste udendørsmarked på Sønder Boulevard. De seneste år har sensommeren været lang og efteråret mildt. Det betyder at vi godt tør arrangere et marked i start oktober.
På grund af den sene dato, vil vi som noget noget særligt på dette marked, tilbyde aflysning ved heldagsregn
Det betyder, at hvis de senest lørdag middag, d 5 okt, lover heldagsregn (ikke en byge, men regn spredt ud over hele dagen), så aflyser vi loppemarkedet og alle deltagere for deres stadleje tilbage - minus Billettos gebyr
En bod koster 360 kr og inkluderer lån af 1 stk bord.
Op til en uge inden markedet kan du bytte din bod, til en alternativ dato. Derefter er tilmelding bindende og du er selv ansvarlig for at sælge din plads, hvis du bliver forhindret.
Praktisk info til stadeholdere:
Der er opsætning kl. 9.30.
Tjek ind foregår i midterrabatten ud fra KIHOSKH på Sønder Boulevard nr. 53, hvor vi tager imod jer.
Vær sød ikke at stille op inden tjek ind. Du kan blive nødt til at flytte din bod, hvis den er sat op udenfor det område vi har afgrænset.
Antallet er afstemt med at der er to personer bag hver bod.
Du behøver ikke printe din billet. Vi har alle navne på en liste, så du skal bare oplyse det navn billetten er bestilt i. Skulle der være problemer med din booking, skal du dog kunne vise din kvittering på din telefon.
Hver plads er ca. 2,5 x 2 meter. Der er plads til bord og 1-2 tøjstativer, eller 3 stativer uden bord.
Hver stand får udleveret 1 bord af os og stativ medbringer du selv.
NEDTAGNING:
Når vi slutter kl. 16.00 pakker vi sammen og rydder op efter os selv.
Du skal tage ALT med. Udover skrald, cigaretskodder osv. skal du også tage ødelagte tøjstativer, kasser, pap og lign med dig.
Vi har en aftale med Folkekirkens Nødhjælp - de tager imod tøj, sko og småting som i ikke vil have med hjem igen. Det kan afleveres i poser (Helst ikke kasser), samme sted som i tjekkede ind. De tager kun i mod voksen ting.
ANDET:
Parkering foregår i de omkringliggende gader. Det er gratis om søndagen.
VEJRET:
Vi aflyser ikke i tilfælde af regn. Muligheden for byger er en risiko vi løber sammen.
Det er tilladt at medbringe pavilloner eller andet til at dække af med i tilfælde af regn. Samme gælder i forhold til at skærme for kraftig sol. Der må gerne medbringes en parasol eller evt. en pavillon.
SPREAD THE WORD...
I finder begivenheden på facebook, gennem vores profil
"Rita Blå's Lopper"
Hvis I lægger billeder på instagram, er I meget velkomne til at tagge dem #ritablåslopper.
Og i øvrigt følge med via: https://instagram.com/rita_bla.
På grund af den sene dato, vil vi som noget noget særligt på dette marked, tilbyde aflysning ved heldagsregn
Det betyder, at hvis de senest lørdag middag, d 5 okt, lover heldagsregn (ikke en byge, men regn spredt ud over hele dagen), så aflyser vi loppemarkedet og alle deltagere for deres stadleje tilbage - minus Billettos gebyr
En bod koster 360 kr og inkluderer lån af 1 stk bord.
Op til en uge inden markedet kan du bytte din bod, til en alternativ dato. Derefter er tilmelding bindende og du er selv ansvarlig for at sælge din plads, hvis du bliver forhindret.
Praktisk info til stadeholdere:
Der er opsætning kl. 9.30.
Tjek ind foregår i midterrabatten ud fra KIHOSKH på Sønder Boulevard nr. 53, hvor vi tager imod jer.
Vær sød ikke at stille op inden tjek ind. Du kan blive nødt til at flytte din bod, hvis den er sat op udenfor det område vi har afgrænset.
Antallet er afstemt med at der er to personer bag hver bod.
Du behøver ikke printe din billet. Vi har alle navne på en liste, så du skal bare oplyse det navn billetten er bestilt i. Skulle der være problemer med din booking, skal du dog kunne vise din kvittering på din telefon.
Hver plads er ca. 2,5 x 2 meter. Der er plads til bord og 1-2 tøjstativer, eller 3 stativer uden bord.
Hver stand får udleveret 1 bord af os og stativ medbringer du selv.
NEDTAGNING:
Når vi slutter kl. 16.00 pakker vi sammen og rydder op efter os selv.
Du skal tage ALT med. Udover skrald, cigaretskodder osv. skal du også tage ødelagte tøjstativer, kasser, pap og lign med dig.
Vi har en aftale med Folkekirkens Nødhjælp - de tager imod tøj, sko og småting som i ikke vil have med hjem igen. Det kan afleveres i poser (Helst ikke kasser), samme sted som i tjekkede ind. De tager kun i mod voksen ting.
ANDET:
Parkering foregår i de omkringliggende gader. Det er gratis om søndagen.
VEJRET:
Vi aflyser ikke i tilfælde af regn. Muligheden for byger er en risiko vi løber sammen.
Det er tilladt at medbringe pavilloner eller andet til at dække af med i tilfælde af regn. Samme gælder i forhold til at skærme for kraftig sol. Der må gerne medbringes en parasol eller evt. en pavillon.
SPREAD THE WORD...
I finder begivenheden på facebook, gennem vores profil
"Rita Blå's Lopper"
Hvis I lægger billeder på instagram, er I meget velkomne til at tagge dem #ritablåslopper.
Og i øvrigt følge med via: https://instagram.com/rita_bla.
Eintritt: 360 kr