ARXX alternative hitmaskine udfolder sig i VEGA. ARXX er på rekordtid blevet et af de mest i øjenfaldende bands på den britiske musikscene.
Debutpladen Ride Or Diestår som en krystalklar opsummering af hele deres etos og uudslukkelige passion for musik. "There's no option to give up," forklarer sanger og guitarist Hanni Pidduck. "If we give up, we just lose the most important thing for us."
Siden 2018 har ARXX leveret energiske liveshows og været afsender af en stærk og elektrisk diskografi. Særligt de tidlige udgivelser Daughters Of Daughters EP (2018) og Wrong Girl, Honey EP (2019), har gjort duoen til modtager af ros fra NME, DIY, The Forty-Five, BBC Radio 1, og det musikalske makkerpar har med supportjobs for navne som The Big Moon, Dream Wife og Pillow Queens, fået talrige kilometer i benene og finpudset deres metier som liveperformere.
I takt med at ARXX er vokset som band, har deres lyd også taget et skarpt højresving ned ad poppens allé. De første numre var vrede, soniske eksplosioner, som duoens primære tekstforfatter, Hanni Pidduck skrev i sin ungdom for at udfylde behovet for at udtrykke sig.
Langsomt er sangene blevet mere polerede og er i højere grad konstruerede rundt om ørefængende omkvæd som i numrene "Y.G.W.Y.W. (You Got What You Want)" og 'Tired Of You'.
Debutpladen Ride Or Diestår som en krystalklar opsummering af hele deres etos og uudslukkelige passion for musik. "There's no option to give up," forklarer sanger og guitarist Hanni Pidduck. "If we give up, we just lose the most important thing for us."
Siden 2018 har ARXX leveret energiske liveshows og været afsender af en stærk og elektrisk diskografi. Særligt de tidlige udgivelser Daughters Of Daughters EP (2018) og Wrong Girl, Honey EP (2019), har gjort duoen til modtager af ros fra NME, DIY, The Forty-Five, BBC Radio 1, og det musikalske makkerpar har med supportjobs for navne som The Big Moon, Dream Wife og Pillow Queens, fået talrige kilometer i benene og finpudset deres metier som liveperformere.
I takt med at ARXX er vokset som band, har deres lyd også taget et skarpt højresving ned ad poppens allé. De første numre var vrede, soniske eksplosioner, som duoens primære tekstforfatter, Hanni Pidduck skrev i sin ungdom for at udfylde behovet for at udtrykke sig.
Langsomt er sangene blevet mere polerede og er i højere grad konstruerede rundt om ørefængende omkvæd som i numrene "Y.G.W.Y.W. (You Got What You Want)" og 'Tired Of You'.
Entré: 175 kr