Alle har en spændende. historie at dele. Lær at bruge eller optimere dit brug af Instagram og Facebook. for at få dine kurser fyldt op eller tiltrække et yngre publikum. På kurset vil vi dykke ned i brugen.
Af billeder, tekst og eventuelt videoer til at skabe relevant indhold til
Instagram og Facebook. Ved at dele disse som positive oplevelser, kan du
tiltrække flere kursister til dine hold. Du vil lære de grundlæggende
principper og få indsigt i, hvordan du skaber indhold, der fanger
opmærksomheden og holder engagementet. Derudover vil vi også afdække effektive
værktøjer til at skabe, administrere og analysere dine delinger, hvilket kan
spare dig tid.
Indhold:
INTRO: ca 15 min
Kort introduktion af mig som underviser,
kurset og dagens program.
Modul 1: ca. 1 time
tilstedeværelse, Digital Marketing og Branding?
gerne tale til (målgruppe)?
Underviser: Helena Johansen
Hold: 8724205035.
Läs mer på webbplatsen
Af billeder, tekst og eventuelt videoer til at skabe relevant indhold til
Instagram og Facebook. Ved at dele disse som positive oplevelser, kan du
tiltrække flere kursister til dine hold. Du vil lære de grundlæggende
principper og få indsigt i, hvordan du skaber indhold, der fanger
opmærksomheden og holder engagementet. Derudover vil vi også afdække effektive
værktøjer til at skabe, administrere og analysere dine delinger, hvilket kan
spare dig tid.
Indhold:
INTRO: ca 15 min
Kort introduktion af mig som underviser,
kurset og dagens program.
Modul 1: ca. 1 time
- Introduktion til digital branding:
tilstedeværelse, Digital Marketing og Branding?
- Hvad er Sociale
Media platforme? - Hvor hører
Instagram og Facebook (Linkedin) til? - Hvordan
anvender man dem som Marketing værktøjer?
- Udvikling af en personlig stil på Instagram og
Facebook
Hvad betyder personlig brandingstrategi:
gerne tale til (målgruppe)?
- Hvad er dit
unikke budskab (brand)? - Hvordan opretter du profil eller optimerer din profil på
Instagram og/eller Facebook - Modul 3: ca 3 timer
Praktisk workshop "Opret engagerende indhold
og del det":
Vi gennemgår værktøjer som er gratis, simple
at bruge og tilgængelige for alle
- Tekst
- Billeder
- Videoer (i et begrænset omfang)
- Delling af indhold
- Brugen af "hashtags"
- Brugen af redaktionel kalender
- Interaktion med deltagere og følgere ved at oprette en Facebook
gruppe - Modul 4: ca 1 time
Analyse og optimering:
Vi kigger kort på hvordan du kan arbejde
videre med indholdet på din konto ved brugen af analyse værktøjer:
- Juster din strategi for at forbedre effekten.
Afslutning: ca 45 min
Underviser: Helena Johansen
Hold: 8724205035.