Generalforsamling mandag den 24. februar 2025 kl. 18-21. Beretning og regnskab kan ses på www.sind.dk og kan ses på generalforsamlingen. Vi starter med fællesspisning kl. 18.00. Skal du spise med er det nødvendigt, at du tilmelder dig.
Generalforsamling mandag den 24. februar 2025 kl. 18-21
Beretning og regnskab kan ses på www.sind.dk og kan ses på generalforsamlingen.
Vi starter med fællesspisning kl. 18.00. Skal du spise med er det nødvendigt, at du tilmelder dig. Du kan tilmelde dig hos Randi SIND på telefon 26723102 eller mail bfh@sind.dk - frist for tilmelding til spisning torsdag d. 20. februar
18.00 - 19.00 Fællesspisning og guitarsang
19.00 - 21.00 Generalforsamling
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Godkendelse af indkaldelse
3. Valg af stemmetællere
4. Valg af referent
5. Bestyrelsens beretning fremlægges til debat og godkendelse
6. Det reviderede regnskab samt budget fremlægges til debat og godkendelse
7. Behandling af indkomne forslag (indkomne forslag skal være formanden i hænde 20. februar)
8. Valg af bestyrelsesmedlemmer og eventuelt suppleanter.
På valg: Carsten, Morten, Hanne
Valg af revisor(er) og mindst én revisorsuppleant
9. Valg til øvrige tillidsposter
10. Åbn debat om aktiviteterne i lokalafdelingen og eventuelle forslag til nye
11. Eventuelt.
Buy/order ticket
Generalforsamling mandag den 24. februar 2025 kl. 18-21
Beretning og regnskab kan ses på www.sind.dk og kan ses på generalforsamlingen.
Vi starter med fællesspisning kl. 18.00. Skal du spise med er det nødvendigt, at du tilmelder dig. Du kan tilmelde dig hos Randi SIND på telefon 26723102 eller mail bfh@sind.dk - frist for tilmelding til spisning torsdag d. 20. februar
18.00 - 19.00 Fællesspisning og guitarsang
19.00 - 21.00 Generalforsamling
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Godkendelse af indkaldelse
3. Valg af stemmetællere
4. Valg af referent
5. Bestyrelsens beretning fremlægges til debat og godkendelse
6. Det reviderede regnskab samt budget fremlægges til debat og godkendelse
7. Behandling af indkomne forslag (indkomne forslag skal være formanden i hænde 20. februar)
8. Valg af bestyrelsesmedlemmer og eventuelt suppleanter.
På valg: Carsten, Morten, Hanne
Valg af revisor(er) og mindst én revisorsuppleant
9. Valg til øvrige tillidsposter
10. Åbn debat om aktiviteterne i lokalafdelingen og eventuelle forslag til nye
11. Eventuelt.