Det nyvalgte Menighedsråd for Nathanaels Kirke konstituerer sig ved dette møde. Mødet er åbent for offentligheden. Det nye menighedsråd tiltræder d. 1. dec. 2024.
Dagsorden: 1 Godkendelse af dagsorden 2 Afgørelse af spørgsmål om kandidaternes valgbarhed, jf. valglovens § 3, og menighedsrådslovens § 6, stk. 2. 3 Underskrivelse af erklæring (menighedsrådsløftet) jf. menighedsrådslovens § 7. 4 Valg af formand, jf. menighedsrådslovens § 8, stk. 3. 5 Valg af næstformand, jf. menighedsrådslovens § 8, stk.3. 6 Valg af kirkeværge, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 1. 7 Valg af kasserer, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 2. 8 Valg af sekretær, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 4. 9 Valg af kontaktperson, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 5. 10 Valg af bygningskyndig, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 8. 11 Valg af underskriftsberettiget, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 9. 12 Valg af stående udvalg, jf. menighedsrådslovens § 17, stk. 1 (for ikke selvejende kirker § 19). 13 Valg af medlemmer til det stående præstegårdsudvalg i flersognspastorater, jf. menighedsrådslovens § 18 14 Valg af valgbestyrelse, jf. valglovens § 6, stk. 1. 15 Valg af formand for valgbestyrelsen, jf. valglovens § 6, stk. 2. 16 Fastsættelse af eventuelt honorar for formand, jf. menighedsrådslovens § 8, stk. 5, og kasserer, kirkeværge og kontaktperson, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 6 (dette punkt kan vente til det første møde i funktionsperioden, hvis det ønskes). 17 Valg af repræsentant til bestyrelse i Børnehuset Nathanael 18 Valg af 2 repræsentanter til menighedsplejen 19 Valg af repræsentant til FDFs bestyrelse 20 Tid og sted for 1. møde i funktionsperioden. 21 Eventuelt.
Read more on the website
Dagsorden: 1 Godkendelse af dagsorden 2 Afgørelse af spørgsmål om kandidaternes valgbarhed, jf. valglovens § 3, og menighedsrådslovens § 6, stk. 2. 3 Underskrivelse af erklæring (menighedsrådsløftet) jf. menighedsrådslovens § 7. 4 Valg af formand, jf. menighedsrådslovens § 8, stk. 3. 5 Valg af næstformand, jf. menighedsrådslovens § 8, stk.3. 6 Valg af kirkeværge, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 1. 7 Valg af kasserer, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 2. 8 Valg af sekretær, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 4. 9 Valg af kontaktperson, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 5. 10 Valg af bygningskyndig, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 8. 11 Valg af underskriftsberettiget, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 9. 12 Valg af stående udvalg, jf. menighedsrådslovens § 17, stk. 1 (for ikke selvejende kirker § 19). 13 Valg af medlemmer til det stående præstegårdsudvalg i flersognspastorater, jf. menighedsrådslovens § 18 14 Valg af valgbestyrelse, jf. valglovens § 6, stk. 1. 15 Valg af formand for valgbestyrelsen, jf. valglovens § 6, stk. 2. 16 Fastsættelse af eventuelt honorar for formand, jf. menighedsrådslovens § 8, stk. 5, og kasserer, kirkeværge og kontaktperson, jf. menighedsrådslovens § 9, stk. 6 (dette punkt kan vente til det første møde i funktionsperioden, hvis det ønskes). 17 Valg af repræsentant til bestyrelse i Børnehuset Nathanael 18 Valg af 2 repræsentanter til menighedsplejen 19 Valg af repræsentant til FDFs bestyrelse 20 Tid og sted for 1. møde i funktionsperioden. 21 Eventuelt.