Her skal du lave en beskrivelse af dit arrangement. Vi har en guide, der hjælper dig med at forklare mulige deltagere, hvorfor de skal deltage i dit arrangement. Guiden kan du se på dette link: https://www.nemtilmeld.
En hygsom vinterdyst på paratviden
slutter naturligvis med en Fællesspisning
Torsdag, den 13.februar kl. 16.00 - ca. 19.30
Logehuset, Ådalsparken 31, 6710 Esbjerg V
( dørene åbnes kl. 15.30 )
Deltagerne inddeles i hold á 3-4 personer, som er sammen om at svare
spørgsmålene vil være en blanding om både historie og nutid.
Naturligvis er der præmier til holdet med flest korrekte svar.
Der startes med en kop eftermiddagskaffe / -te og lidt sødt, imens reglerne forklares, holdene inddeles, besvarelsesarkene udleveres
og et prøvespørgsmål læses op, inden det for alvor går løs med løjerne.
Når alle er klar, begynder spørgsmålene, som holdene har 1,5 minut til at blive enige om svaret på.
Svaret noteres på arket og så fremdeles, til alle spørgsmål er gennemgået.
Herefter afleverer holdene deres besvarelser, som gennemgås af en uvildig dommergruppe, inden alle korrekte svar - og det vindende hold offentliggøres. Ved evt. pointlighed mellem fler' hold, findes vinderen ved en x-tra spørgsmålsrunde!
Til spisningen serveres:
Varm ret med tilbehør passende for en kold vinterdag.
Hertil en øl / vand eller et glas vin, og en kop kaffe eller te med småkager at slutte eftermiddagen af med.
Pris: Kr. 150,-
Køb af billet: fra søndag, den 5. januar oktober kl. 9.05 - til senest torsdag, den 6.februar kl. 18.00 - eller så længe der er ledige pladser.
Arrangementet afvikles med generøs, økonomisk støtte fra:
OBS! Når du køber billet til dette arrangement, accepterer du samtidig, der kan blive fotograferet. Billederne kan bruges i forbindelse med synliggørelse af foreningens arrangementer på f. eks. hjemmeside, i presseinfo og på Facebook.
Køb/bestil billet
En hygsom vinterdyst på paratviden
slutter naturligvis med en Fællesspisning
Torsdag, den 13.februar kl. 16.00 - ca. 19.30
Logehuset, Ådalsparken 31, 6710 Esbjerg V
( dørene åbnes kl. 15.30 )
Deltagerne inddeles i hold á 3-4 personer, som er sammen om at svare
spørgsmålene vil være en blanding om både historie og nutid.
Naturligvis er der præmier til holdet med flest korrekte svar.
Der startes med en kop eftermiddagskaffe / -te og lidt sødt, imens reglerne forklares, holdene inddeles, besvarelsesarkene udleveres
og et prøvespørgsmål læses op, inden det for alvor går løs med løjerne.
Når alle er klar, begynder spørgsmålene, som holdene har 1,5 minut til at blive enige om svaret på.
Svaret noteres på arket og så fremdeles, til alle spørgsmål er gennemgået.
Herefter afleverer holdene deres besvarelser, som gennemgås af en uvildig dommergruppe, inden alle korrekte svar - og det vindende hold offentliggøres. Ved evt. pointlighed mellem fler' hold, findes vinderen ved en x-tra spørgsmålsrunde!
Til spisningen serveres:
Varm ret med tilbehør passende for en kold vinterdag.
Hertil en øl / vand eller et glas vin, og en kop kaffe eller te med småkager at slutte eftermiddagen af med.
Pris: Kr. 150,-
Køb af billet: fra søndag, den 5. januar oktober kl. 9.05 - til senest torsdag, den 6.februar kl. 18.00 - eller så længe der er ledige pladser.
Arrangementet afvikles med generøs, økonomisk støtte fra:
OBS! Når du køber billet til dette arrangement, accepterer du samtidig, der kan blive fotograferet. Billederne kan bruges i forbindelse med synliggørelse af foreningens arrangementer på f. eks. hjemmeside, i presseinfo og på Facebook.
Entré: 150 kr