Hver 3. søndag i hver måned hele foråret og sommeren, inviterer vi sammen med Banegaarden på lopper og solskin i deres skønne omgivelser.
På Banegaarden er der også mulighed for at få lækker mad, bagværk og kaffe, når man skal have en lille pause fra lopperne.
En bod koster 360 kr, og inkluderer et bord.
Tilmedling er bindende. Op til en uge inden afvikling af markedet, kan du rykke din plads til alternativ dato. Indenfor en uge, er du selv ansvarlig for at sælge din billet videre, hvis du er forhindret i at deltage
Praktisk info til stadeholdere:Der er opsætning kl. 10.00
Tjek ind foregår ved bageriet Perron, hvor vi tager imod jer.
Vi vil være der til at hjælpe alle på plads. Vær sød ikke at stille op inden tjek ind.
Du behøver ikke printe din billet. Vi har alle navne på en liste, så du skal bare oplyse det navn billetten er bestilt i. Skulle der være problemer med din booking, skal du dog kunne vise din kvittering på din telefon.
Hver plads er ca. 2,5 x 2 meter. Der er plads til bord og 1-2 tøjstativer. Hver stand får udleveret 1 bord af os og stativ medbringer du selv.
Du kan forudbestille en lækker morgenpose med fra Banegaardens cafe Lugen, som vil være klar til dig, når du ankommer. Den indeholder 1 bolle med smør og ost + en kop filterkaffe eller en kop te.
NEDTAGNING:
Når vi slutter kl. 16.00 pakker vi sammen og rydder op efter os selv. Du skal tage ALT
med dig. Udover skrald, cigaretskodder osv. skal du også tage ødelagte tøjstativer, kasser, pap og lign med dig.
ANDET:
Der er betalt parkering v. CPH village.
Der er gratis parkering på Enghavevej om søndagen.
Hele Banegårdens indre område er røgfri zone pga. fredede bygninger.
VEJRET:
Vi aflyser ikke i tilfælde af heldagsregn
Der er sejl som kan trækkes ud over markedsområdet i tilfælde af småbyger.
Du er desuden velkommen til at medbringe pavilloner eller andet til at dække af med.
Såfremt der ikke er andre selskaber på Banegaarden in forvejen, har vi mulighed for at rykke indendørs i tilfælde af heldagsregn
SPREAD THE WORD...
I finder begivenheden på facebook, gennem vores profil "Rita Blå's Lopper"Hvis I lægger billeder på instagram, er I meget velkomne til at tagge dem #ritablåslopper.Og i øvrigt følge med via: https://instagram.com/rita_bla.
På Banegaarden er der også mulighed for at få lækker mad, bagværk og kaffe, når man skal have en lille pause fra lopperne.
En bod koster 360 kr, og inkluderer et bord.
Tilmedling er bindende. Op til en uge inden afvikling af markedet, kan du rykke din plads til alternativ dato. Indenfor en uge, er du selv ansvarlig for at sælge din billet videre, hvis du er forhindret i at deltage
Praktisk info til stadeholdere:Der er opsætning kl. 10.00
Tjek ind foregår ved bageriet Perron, hvor vi tager imod jer.
Vi vil være der til at hjælpe alle på plads. Vær sød ikke at stille op inden tjek ind.
Du behøver ikke printe din billet. Vi har alle navne på en liste, så du skal bare oplyse det navn billetten er bestilt i. Skulle der være problemer med din booking, skal du dog kunne vise din kvittering på din telefon.
Hver plads er ca. 2,5 x 2 meter. Der er plads til bord og 1-2 tøjstativer. Hver stand får udleveret 1 bord af os og stativ medbringer du selv.
Du kan forudbestille en lækker morgenpose med fra Banegaardens cafe Lugen, som vil være klar til dig, når du ankommer. Den indeholder 1 bolle med smør og ost + en kop filterkaffe eller en kop te.
NEDTAGNING:
Når vi slutter kl. 16.00 pakker vi sammen og rydder op efter os selv. Du skal tage ALT
med dig. Udover skrald, cigaretskodder osv. skal du også tage ødelagte tøjstativer, kasser, pap og lign med dig.
ANDET:
Der er betalt parkering v. CPH village.
Der er gratis parkering på Enghavevej om søndagen.
Hele Banegårdens indre område er røgfri zone pga. fredede bygninger.
VEJRET:
Vi aflyser ikke i tilfælde af heldagsregn
Der er sejl som kan trækkes ud over markedsområdet i tilfælde af småbyger.
Du er desuden velkommen til at medbringe pavilloner eller andet til at dække af med.
Såfremt der ikke er andre selskaber på Banegaarden in forvejen, har vi mulighed for at rykke indendørs i tilfælde af heldagsregn
SPREAD THE WORD...
I finder begivenheden på facebook, gennem vores profil "Rita Blå's Lopper"Hvis I lægger billeder på instagram, er I meget velkomne til at tagge dem #ritablåslopper.Og i øvrigt følge med via: https://instagram.com/rita_bla.
Entrance fee: 360 DKK