Spring til indhold
Indtast nyt arrangement Ret info
Sidst rettet
15/12 2016
Nyager Skole
Ejbyvej 100
2610 Rødovre
Tlf: 36 70 06 77
Yderligere information: Hjemmeside
GPS-info: Lat 55.6896, Lon 12.4467


Arrangementer

Nyager Skole, Diverse: Undervisning 8 mødegange kl. 16-19.30

Realiser dine syprojekter

Du kan designe og sy præcis det, du ønsker - tøj, accessories eller boligtilbehør. Jeg vil guide og støtte dig i at omsætte dine unikke ideer til færdige produkter. Alle er velkomne, uanset erfaring.

Mere

Nyager Skole, Diverse: Undervisning 12 mødegange kl. 18.30-21.30

Møbelpolstring

På kurset lærer du, hvordan man sætter gamle møbler i stand. Det kan f.eks. være et arvestykke, der skal bevares eller et loppefund. Begynd aldrig med en sofa.

Mere

Nyager Skole, Diverse: Undervisning 12 mødegange kl. 17-18.40

Billedbehandling 1 - Adope Photoshop

I kurset "Billedbehandling - Adobe Photoshop 1" bliver du taget på en tur gennem menuer, filtre og teknikker fra Photoshop der gør billedbehandling sjovt, kreativt og effektivt.

Mere

Nyager Skole, Diverse: Undervisning 12 mødegange kl. 17-18.40

Fotografering 1

I kurset fotolære 1 vil du lære at tage bedre billeder med dit kamera. Det vil være en stor fordel, hvis dit kamera kan stilles på "Manuel", da det er der, vi starter.

Mere

Nyager Skole, Diverse: Undervisning 12 mødegange kl. 18.50-20.30

Fotografering 2

Kurset Fotolære ll er til dig der har erfaring med fotografering evt. fra Fotolære 1, men gerne vil blive endnu bedre til det fotografiske budskab. Her går vi mere i dybden med fotografiet.

Mere

Nyager Skole, Diverse: Andet kl. 09-15

Sy - reparer - redesign

Pop-up Workshop - Opdag din kreative side! Er dine syprojekter blevet støvet og ufærdige? Drømmer du om at forvandle gamle fund fra loppemarkeder til nye favoritter?

Mere

Nyager Skole, Diverse: Andet kl. 09-15

Sy - reparer - redesign

Pop-up Workshop - Opdag din kreative side! Er dine syprojekter blevet støvet og ufærdige? Drømmer du om at forvandle gamle fund fra loppemarkeder til nye favoritter?

Mere